lördag, januari 31, 2009

Och spärren är kall

Jag är hungrig. Det här är en jävlig jävlig tid att vara vaken på, ingen borde vara det. Har precis sett en dålrolig film. Ska inte tveka innan jag sätter på nästa, ikväll ska ingen nytta göras!

Fick en ny spärrkompis förut, vi har lagt till varandra på msn och kan chatta under nattens lopp. Om vad? Ja om allt möjligt, tillexempel kan man berätta om det är nån som plankat på ett roligt sätt. Mycket givande.

Helt plötsligt kom Sihvo förbi också, han bor tydligen här nu. Det var några år och hundra sen sist så vi pratade ett tag om vad som "hänt sen sist" typ, och sen konstaterade han att jag var tråkig (vilket jag med största sannorlikhet var) och ointresserad (vilket jag inte var) (iallafall inte jätte) och ursäktade att han fanns och gick hem.

Inga kommentarer: