söndag, januari 11, 2009

Självklart

Bara eftersom jag sitter på Fittja har jag fått svara i telefonen 4-5 gånger den här natten, det ringer aldrig i vanliga fall. Måste verkligen spänna tungan för att inte missa j:et...

Ok, nu ska jag berätta: Jag mailade Erika Lopez igår natt och skrev att jag älskade henne och att hon måste skriva fler fortsättningar på böckerna och hörrni! Hon svarade! Ja så har man skrivit sitt första fanmail. Gjorde aldrig det i låg- och mellanstadiet när fanmailing hade sin storhetsperiod så det är väl dags nu. Hon skrev någonting om att hon hade shows i london (Vadå är hon ståuppare också?) Måste hon bli min idol nu eftersom jag har börjat fanmaila, borde jag hänga upp en affisch över sängen? Följa hennes turneringsschema jorden runt? (stor pik på Ä)
Det här är en ny roll.

Snart får jag gå hem, bara en timme kvar! Sovning! Inatt har jag gjort en massa lappar med mitt telefonnummer (nej T jag försöker inte hitta en ersättare) och önskemål om soffa som jag ska tejpa upp i trappuppgångarna i mitt kvarter. Jag vill gärna ha en soffa förstår ni. Nu ska sängen dessutom flyttas tillbaka in i sovrummet eftersom jag målat klart där. När jag har sängen i vardagsrummet är det förstås ingen konst att klara sig utan soffa, men det ser bra tomt ut när sängen förflyttats.

Bara en till fråga, ska jag svara på hennes mail? Ska vi bli kompisar nu?

4 kommentarer:

Anonym sa...

jaaa svara!!

Fredrik sa...

Jag trodde att du bara skulle sitta på gröna linjen?

Klart du ska svara.

Anonym sa...

Ja! Vad underbart. Jag har alltid tänkt att jag borde bli riktigt starstrucked och dyrka någon men ingen har bländat mig tillräckligt än.

Fy vad jobbigt med er "klockning", blir ju mens halva månaden ju. Ni får synka er bättre!

Pussar från Boxi

Anonym sa...

Ja! Vad underbart. Jag har alltid tänkt att jag borde bli riktigt starstrucked och dyrka någon men ingen har bländat mig tillräckligt än.

Fy vad jobbigt med er "klockning", blir ju mens halva månaden ju. Ni får synka er bättre!

Pussar från Boxi