tisdag, januari 20, 2009

Hälsklingland

Jag är hos mamma i Järvsö. Vi bakar bullar med äpplen i och lyssnar på musik. Jag har fått en massa LP-skivor och en spelare! Och så håller vi på med några skärbrädor till mig, och jag har fått diskställ och skedar och tallrikar, gryta, tekanna, ja en massa. Jag kommer vara tjocklastad på bussen hem, minst sagt. Är hemma till helgen och på lördag ska vi flytta mig ur Lambarön. Jag ska också köpa soffa, kökssoffa via blocket på lördag. En bärningsdag.

Pratade med Miranda idag, som just bytt tillbaka till vår kallare kontinent. Det är kul att ha henne på rätt sida av jordklotet igen! Och inte tillexempel här:

PS. Appropå det förra inlägget, det KOM ett tredje festgäng. Det kom och kom folk ända fram till 4-tiden, vad är det för fest man väljer att anlända kl 04? Och de var så sjukt många. Alltså verkligen brutalt mycket folk. Ska söka efter ledtrådar på facebook.






Inga kommentarer: