lördag, januari 10, 2009

Erika Lopez är världens bästa människa

Tråkigt inatt... Nu är det bara ca 100 timmar kvar eller så.

Kan passa på att bjuda på nattens boktips:

Alla (3) böcker av Erika Lopez:

"En flickbok om motorcyklar, flammande ödlor och andra viktiga saker"

"De kallar mig Mad Dog"

"Hoochie Mama – Det andra vita köttet"

De är så sjukt bra att jag sitter och kallsvettas över att de inte går att köpa på svenska längre. Jag kan inte leva utan att de står i min bokhylla (som för övrigt är en vit Expedit från IKEA som jag släpade hem 3 bussresor på en halvt isärmonterad dra-maten och trixade ihop i förra veckan), ska därför beställa fanskapen på amazon.com och äga dem på engelska tillsvidare. Ska också skicka ett hotbrev till Norstedts förlag och kräva en nyutgivning.

Inga kommentarer: