lördag, januari 31, 2009

Geri uppdatering

Det känns ändå som om jag har nåt sorts ansvar att vidareförmedla såna här uppgifter:

http://www.posh24.se/geri_halliwell/geri_halliwell_forlovad



OBS! Missa inte att kolla på kommentarerna längst ner på sidan. Äsch jag kopierar, för ni kommer säkert inte palla skrolla.

2009-01-27 14:23
hon heter GERI HALLYWEL ,inget annat

2009-01-27 14:31
Dåligt att stava fel på än så stor tjändis




HAHA!

HAHA!

hah...

hoho. Än så stor tjändis. Anders the man är världens skönaste människa, han ska få bli min inneboende eller husdjur eller nåt. Bursti också, ni båda ska få bo hos mig och stava ord för mig innan jag ska somna.

1 kommentar:

Fredrik sa...

Ja, det är skärpning på stavningen. Någon form av respekt får man frammana när det gäller såpass stora världsomvälvare.
Är det inte förresten så det ska stavas?