söndag, februari 01, 2009

Djuicy dag

Idag har varit en bra dag. Åh vad bra den har varit. Jag var på Djuicy Saturday som är ett gay frigörande dans/yoga-event. Marci ringde och frågade om jag ville skriva ihop en text om det, så jag var där. Det var helt underbart skönt med frigörande dans, precis vad min kropp ville ha. och alla var så fina och mysiga. De ska skicka min text till QX och Kom ut osv. för att få publicitet. Mm jag känner mig fortfarande mysig efter allt dansandet. Ska bli skönt att sova inatt.

Natten har också varit bra. Jag har tagit upp datorn precis nu och sett färdigt på filmen som jag såg halva igår. Det är bra för att vara mig, ofta sitter jag jämt framför datorn men ikväll läste jag istället och lyssnade på radio. Fick kungligt besök också av ett Ä!

Vaken med p3 och p4 spelar "Fiskarna i havet". Varför går de alltid loss på 80/90-tals B-låtar på natten? Jag slår vad om att det bara är perversa typer som får nattpassen på sveriges radio. Småkorkade beiga smygfisande typer som njuter av att ställa frågor utan att lyssna, prata om saker utan betydelse och spela musik utan känsla. Hörrni, nu korar de VECKANS BABY. Mitt i natten ska de kora en bebis, inatt var det lilla Alva. Grattis säger vi här från spärren.

På tal om bebisar.
Jag kan inte låta bli att bli besviken för att Linda Bentzing är gravid. (Varför bryr jag mig?)

Inga kommentarer: