fredag, mars 27, 2009

Filmdag idag

”Hans och Hennes”, jag vet inte ens om jag orkar kommentera den. Svensk misär, svettigt och Jonas Karlsson-skrikigt. Jag somnar av Jonas Karlsson, jag är så trött på honom, hur han rycker i mungipan och spänner blicken i något när han spelar arg (obs SPELAR arg).

Det var en riktig jävla bajsfilm. Alltså jag fattar inte grejen med alla de här filmerna som rättfärdigar att mannen slår kvinnan ”bara en gång”: för han var ju så frustrerad och upprörd och de passar ju så bra ihop och sen ryckte han upp sig, lite i alla fall, så det var bara rätt att hon tog tillbaka honom. Nej fy fan.

Men te med honung är gott och varma mackor är gott och nu ska jag gå och hänga tvätt innan jag sätter på nästa rulle. Har lånat några VHS från bibblan och ska bara ligga i soffan idag. De senaste två dagarna har varit minst sagt omtumlande så det här är vad jag behöver.

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med, en riktig bajsfilm!
/mar