torsdag, oktober 02, 2008

Nyförlösta kaniner och apelsinchoklad

Inatt drömde jag att jag förlöste en kanin, det kom ut en rödslemmig liten kaninunge som satt fast i en lång navelsträng, men när jag skulle klippa av navelsträngen så hittade jag inte saxen.

Hm. Drömtydning, någon?

Ikväll ska jag vara hemma. Jobbet blev inställt både den här eftermiddagen och imorgon, vilket passar mig utmärkt, är tillbaka i förkylningsträsket (hatar barn, hatar barn) så nu får jag lite tid på mig att kurera.

Och det vet ju alla att man gör bäst med soppa, rättvisemärkt apelsinchoklad, och Föräldrafällan! (Det där sista för att fira Lindsay Lohans utkliv ur garderoben.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

kunde hon inte ha stannat i garderoben? dumma ungen. men hon är ju snygg. jag kan ligga med henne.

Anonym sa...

heja lindsay

Anonym sa...

åh jag älskar den filmen ;) hehe