fredag, oktober 17, 2008

GAAAHH!

Jag har fått en lägenhet! Jag har fått en lägenhet! Jag har fått en lägenhet!

En tvåa på 64kvadrat i Tensta med balkong OCH uteplats med små buskar på.


Här ska jag bo. Kan ni tänka er det? JAG SKA BO HÄR! Jämt!

Ni måste komma och hälsa på, kom hela tiden, kom varje dag! Vi ska gå och simma i Tensta simhall och grilla på min lilla uteplats och dricka eftermiddagste på min lilla balkong och bada badkar med badkulor i mitt badkar (jag kommer ha varmvatten, riktigt varmt vatten som man inte ens har värmt i vattenkokare) och sitta i min soffa och titta på TV och sticka raggsockor och sitta runt mitt stora bord och äta middag och dricka vin. KOMMER NI?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ELSAAAAAAAAAAAAAAAA
FAN VAD KUUUUUL :D :D :D :D :D :D
åhhhh, jag är minsta lika glad som dig nu tror jag, speciellt när du skriver sådana där festliga erbjudanden man inte skulle tacka nej till ;)
hur fick du den?????
när flyttar du?? hihi

Anonym sa...

JAAAAA! Det är inflytt 1a December! Jag fick den via SKB-kön :D :D :D :D

Anonym sa...

aaahhhh!! gratuelerar! fan så skoj. nu kan du väl försöka övertala min dam att bo i kista faktiskt duger! eller farsta! eller vällingby!