torsdag, oktober 23, 2008

NÄE NU LÄMNAR SNART TÅGET PERRONGEN IGEN!

Nu blev jag jättestressad. Det är tydligen jättemycket intyg och grejer som jag ska ha med på tåg-intervjuskiten. AAAh! Kommer inte hinna få allt på posten innan intervjun.

Fan jag kommer visst behöva stå och se vagnarna rulla bort från mig IGEN! Jävla slarvig jag är, jag har ju vetat att jag behöver alla de här grejerna i flera veckor. Kunde jag inte bara ta mig i kragen och beställa hem det? VA? VA?

Nu är det inget kul längre. Jag kommer bli ruinerad och utfattig och förlora bostaden och bli hemlös, uteliggare, och trasig och ful och tillslut alldeles alldeles ensam för att alla vännerna tyckte att man luktade för mycket avlopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha men sötnos! det där ordnar sig, skynda dig och beställ nu så hinner dom nog fram, annars får du ju bara vara ärlig och säga att det blev lite försenat, och så kan du skicka det till dom senare? :)