fredag, september 05, 2008

Prinsessbild

Jag eltandborstar mina tänder så att det svider i tandköttet, har ätit alldeles för mycket godis till frukost. Idag har jag en ledig förmiddag och jobb till eftermiddagen, ska hålla barnkalas i sjörövartema tillsammans med den andra (bättre) dramapedagogogen. Morgonens uppgift är att tvätta. Jag är redan inne på min andra maskin och den första har jag hängt på tork. Ska bli skönt med lite nya lakan som inte består av två påslakan som jag lagt på tvären för att allt annat är smutsigt. Och jag är glad för min vita lilla kofta som nu är ren, har saknat den i några månader (jag är extremt långsam på att tvätta, beror nog på att jag har sånt överflöd av kläder). Den där vita lilla koftan passar perfekt till ett par gröna muddar som blev färdigstickade igår kväll, fint fint. Dessvärre kommer jag nog inte röra mig utanför ön på hela helgen, från och med att jag kommer hem från jobbet ikväll till och med måndag morgon, för jag är förkyld och jag känner hur det brassar på, blir nog värre till imorrn ska ni se.

För alla som kommer sakna mig när jag är ö-isolerad, håll tillgodo med en prinsessbild:


3 kommentarer:

Anonym sa...

ja sötaste bilden alltså!! :)

jag är snor äckel förkyld och sjuk jag med, så då är vi två i alla fall heh

Anonym sa...

haha ja verkligen söt bild! =)

E sa...

tack sweets :)