lördag, september 20, 2008

egobego

Hemma hos Ä, hon badar och jag njuter av att ha tillgång till Internet. Hörni ta en titt på den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=ceQr90C0Em0

Naaw, som T skulle ha sagt. (Och så skulle hon haft såna där kringelkrokar efteråt, vet inte hur man gör såna, var är de? Åh här: ¨¨ Nähä det blev fel, håll ner skift: ^^ så.)

Järfälladramat har kört igång i torsdags och nästa vecka ska jag börja ha drama i förskolorna av full kraft. Det var (hör och häpna) KUL i torsdags, det var kul kul kul, jag tror jag gillar att vara kringresande dramafröken mer än att vara på samma ställe. Jag är mer laptop än stationär. Typ. Det är lite mindre ansvar och mer kreativt tycker jag.


Pappa lämnade Stockholm i förrgår och han tog med sig Internetmojängen. Och mina systrar har sluskat bort scartkontakten till TVn också så man kan inte kolla på video. Och min dator spottar ut DVD-skivor. Så kan det vara.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA kringelkrokar!!!!! jag dööör
jo jag har också tänkt på att hon gör sådana ^^ fast det är väl cuuuute :D