måndag, september 08, 2008

Jag har sökt jobb, jag har sökt jobb, jag har sökt jobb, tjoho.

Hallå, måste jag alltid stöta på problem när jag ska logga in på den här bajsbloggen?

Nu har jag äntligen sökt jobb som spärrvakt, phu. Har skjutit upp att göra det i flera veckor. Hoppas nu att de hör av sig, de har tillochmed satt ett bäst-före datum (åh tänk om fler personer började med sånt, eller hur Ä?) på när de ska ha hört av sig om de kommer att höra av sig: 15 sept. Hör och häpna, senaste dagen att skicka in ansökan var 10 sept. Ja eller hur, jag tänker samma sak: hur ska de hinna läsa igenom alla ansökningar på fem fucking dagar?

Imorgon ska jag till storestoresyrran på födelsedagslunch, det ska bli kul att träffa henne och den andra systern och de två små barnen. Mjys mjys. Men nu har inte jag tid att sitta framför datorn längre, jag har en kladdkaka och en sexandthecity-säsong som väntar. Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

står Ä för Äba eller Älskling. står det för ebba förstår jag ingenting. puss