torsdag, maj 14, 2009

Teve

Idag ska jag fixa leg, har inte haft ett på över två år och nu börjar jag bli nojig att springa runt på krogen med mitt pass eftersom jag åker snart. Jag åker snart. (Det pirrar lite i magen när jag skriver det.) Om mindre än två veckor har jag redan åkt!

Har fått sjukt bajsiga tunnelbanetider i helgen! Jag kommer jobba exakt över hela Eurovision, snyft. Men men, det är bra tider ändå eftersom de är tidiga, bra för kroppen alltså att slippa lite natt.

Kollar ni också på Efter tio just nu? Det är en tankeläsare där (coolt, jag vill också bli) och lite kändisar på champangefrukost. Alltså champange till frukost varje dag? Seriöst Malou, kontakta AA.

Jeezz nu börjar Hem till gården.

4 kommentarer:

HANNA sa...

var ska du!?

HELLO POW WOW sa...

ja verkligen, vart ska du?!?!

Elsa Tågluffarn sa...

Jag ska tågluffa!

Anonym sa...

Din hora, varför har du inte sagt något? /Mart och Slida