söndag, februari 22, 2009

Stämplarn

Ååå jag har stämplat fel zon i en halvtimme... Fuck. Sen gjorde jag ett annat fel för en timme sen, gav två jeppar 3 klipp när de borde haft 4. Typiskt.

Men ändå har det vart kul, Lina och Björn tittade förbi och hängde ett tag med mig. De har hookat sen min fest, verkar vara lite sweet sweet loooove på g.

Oj nu kom en gråtande tjej förbi tillsammans med en tröstande kompis.

Och nu kom en tant. Jag trodde de sov vid den här tiden, tur att de inte gör det.

Kvällens (OKEJ JAG VET DET ÄR INTE KVÄLL LÄNGRE, DET ÄR NATT, MEN DET KÄNNS FORTFARANDE SOM KVÄLL FÖR MIG) citat:

"En minut!"

Fy fabian vad folk har bråttom nuförtiden. Sluta stressa mig, det är helg och du är ledig och nästa kommer ändå om typ 10 minuter.

(Förresten, älskar fy fabian, ska nog börja säga det oftare. Ska nog börja säga det jämt vid närmare eftertanke, så ofta att ni kräks på det.)

1 kommentar:

Pattie sa...

haha alltså jag är så övertrött så sitter bara här och skrattar som fan åt allt du skriver. hanna och jag är verkligen dom där "1 minut" och så springer vi som tokar ;) fast det är nog jag som lärt henne och göra det, ehe