onsdag, oktober 07, 2009

Tacksamhet

På Ängsbacka gjorde vi tacksamhetsrunda som tidsfördriv ibland, man får komma på saker som man är tacksam för. Det är bra att få tänka på positiva saker, det ska man göra! Det ska jag göra nu:

Min lista. Jag är tacksam för:

- Att yogapasset var inte ett dugg jobbigt utan bara mysigt
- Bastu
- Att tvätten är klar
- SVT

- Att jag är bra på dramapedagogik
- Att det är en skön höst
- Gula träd
- Spotify
- Att jag inte blivit förkyld
- Tove, hela hennes härliga person
- Fina goa vänner+syskon
- Att mamma kommer till helgen
- Raggsockor
- God olivolja
- Att jag börjar 10 imorrn
- Gosedjur
- Att min hall är gul
- Min säng och mina varma täcken

Appropå det där sista, nu är det minsann dags att gå och lägga sig. Inte en sekund för tidigt när man har både yogat och badat bastu sådeså. Godnatt

2 kommentarer:

Sara sa...

hallå elsa jag drömde att geri var död... betyder det här något eller
/Sara

BIG LEN and little marty sa...

Haha!
/lena