onsdag, december 17, 2008

Nattprat

Åh spärrkursen är äntligen slut. Ikväll blev jag fullfjädrad stämpelkvinna och kan ta mina stora härliga kliv ut i den läskiga underjordsvärlden. På fredag börjar det...

Tänk att jag aldrig låter mig ryggdunkas och glädjas och softa lite i min egen glans innan jag börjar negga för nåt nytt, det är just typiskt. Men ledig i några dagar nu fram till den stora premiären. Och imorrn blir det kalas! Jag och dramafröknarna ska gå loss i utklädningslådor och kakförråd, julavslutningspersonalmaskerad för hela slanten. Yay!


Herregud är klockan redan 00:42? Det är natt.

ÅH JAG LÄNGTAR EFTER DIG THELIN, KOM OCH VÄRM UPP MIN SÄNG! Dagens flickvänner alltså, fel tid på fel plats, du borde vara här här här här här. Äsch jag borde bara sova, det är dags nu.

Ska nog införskaffa de sista julisklappisarna imorrn så har jag det klart.

Ja men godnatt nu då.

Inga kommentarer: