lördag, december 20, 2008

Det är jag som vaktar Abrahamsberg

Jaha här sitter jag i all enkelhet. Klockan slog just över till 03:00, dags att byta tid på stämpeln. Sitter i spärren i Abrahamsberg, inte en själ. Ska inte klaga däremot, en kollega (som jag knappt känner iochförsig men på ett nattpass kan man prata om vad som helst med vem som helst hur som helst utan några som helst sociala förutsättningar) kom förbi och höll mig sällskap en bra stund. Sen har jag smsat med vänner och dessutom förunnats två telefonsamtal av ett stycke kompis och ett stycke flickvän.

Jag ska verkligen inte klaga. Tillbringade första delen av kvällen hos mormor med Jess och andra delen hos Amy med Thelin. När jag gick från A hade hon dessutom plockat ihop en hemlig goodiebag med MASSA godis i och jag väntade tills nu med att öppna och den är riktigt fylld påsen alltså. Som när vi var på julgransplundring med farfar, då fick man också en hemlig godispåse OCH I DEN LÅG DET OCKSÅ EN MANDARIN PÅ BOTTEN. Det är mysigt med syskon, eller hur?

Inga kommentarer: