lördag, september 05, 2009

Avslut i Råcksta

Spärrbloggar för kanske sista gången, idag är min näst sista dag här. Här och där, Råcksta i helgen får bli avslutet.

När Amy fått höra att jag sagt upp mig:

"Nej du kan ju inte sluta på tunnelbanan, vad ska ru då blogga om?"

Precis, vad ska jag då blogga om? (Det är härligt att man kan fokusera på småsaker, istället för typ "hur 17 ska du betala din hyra?" som är en snäppet obekvämare frågeställning.)

Nånting ska jag väl kunna hitta på att skriva om, jag gör ju faktiskt annat än spärrar också, idag tillexempel så spelade jag in min röst till ett radioteatersprojekt och igår var jag i Järvsö och imorrn är det Tensta Marknad! Med TIVOLI utanför bibliotektet!

Spärrskvaller: De har börjat med handsprit i spärrarna, det tycker jag är gulligt. Spritar mina händer varje kvart för säkerhetsskull, man vet ju aldrig. Det vore just typiskt trafikanterna att springa omkring med influensor på fingrarna. Nöff.



1 kommentar:

HELLO POW WOW sa...

varken du eller jag fick en särskilt lång karriär inom connex/sl/asiatiskt företag jag inte minns vad det heteeeer! nice.

varför sa du upp dig?

PUSS!